Ми пропонуємо свої послуги для клієнтів, зацікавлених у якісній продукції за мінімальною ціною та тривалою співпрацею.
0
Додому Акції Контакти Кабінет Меню

Допомога клієнтам

polmarket.com.ua — це зручний та вигідний спосіб придбання товарів з Європи через інтернет. Асортимент товарів для дітей, побутової техніки, комп'ютерної техніки, інтер'єру, будинку, саду, ландшафту, а також делікатесів, хобі та будівництва, спорт-товарів, запчастин налічує більше 55 500 000 (!) найменувань та постійно зростає.

Перед тим як оформити замовлення, переконливо просимо Вас ознайомитися з правилами роботи нашого сервісу. Якщо у Вас виникнуть будь-які питання, наші консультанти допоможуть Вам.

1. Пошук товару

Для Вашої зручності всі товари розділені на категорії. Якщо Ви знаєте, що саме хочете придбати, скористайтесь формою швидкого пошуку «Пошук по сайту» у верхній частині сторінки: введіть назву товару, що цікавить Вас, і натисніть кнопку «Знайти» або клавішу «Enter» на Вашій клавіатурі. Результати пошуку з'являться у центральній частині сторінки. Якщо ви ще не визначилися з вибором, то можете скористатися пошуком за категоріями, який відсортує всі товари каталогу відповідно до заявлених вимог.

2. Перегляд товару

Для перегляду товару клікніть мишкою на його зображення або назву. Перед Вами відкриється вікно із детальною інформацією про товар. Щоб повернутися на сторінку зі списком товарів, натисніть кнопку «Назад».

3. Оформлення замовлення

Для оформлення покупки натисніть на значок «Кошик» у верхньому правому кутку сторінки. У кошику відображаються всі товари, які Ви додали.Також на сторінці з кошиком Ви можете відредагувати замовлення – змінити кількість товарів, видалити непотрібні позиції. Для оформлення замовлення натисніть кнопку "Оформити замовлення". Нижче Вам буде запропонована форма для заповнення, що включає такі розділи, як «Ім'я та прізвище», «Мобільний телефон», «E-mail», «Метод доставки», «Метод оплати», «Область», «Місто» /Населений пункт», «Служба доставки», «Номер складу». Додати коментар або іншу інформацію Ви зможете в полі «Додаткова інформація, коментарі». Після оформлення замовлення на електронну пошту, вказану в замовленні, а також на мобільний телефон із замовлення, будуть надіслані повідомлення з даними про замовлення, платіжними реквізитами та підсумковою вартістю.

 

4. Історія замовлення

Дізнатися про статус замовлення Ви можете:

Також у розділі «Історія замовлень» відображаються всі замовлення, зроблені Вами.

Способи замовлення товару через сайт

1. Самостійне оформлення

Покупець підтверджує покупку, натиснувши кнопку «Оформити замовлення». 

Параметри замовлення не можуть бути змінені після того, як покупець зробив передоплату. Тому важливо уважно перевіряти всю інформацію щодо замовлення перед підтвердженням купівлі та її оплатою. Тим не менш, деякі параметри замовлення можуть бути змінені покупцем, якщо він зв'яжеться з нашими консультантами, телефоном або електронною поштою.

2. Оформлення замовлення за телефоном (тимчасово недоступне з технічних причин)

Наші консультанти оформлять Вашу покупку і дадуть відповіді на всі питання, що вас цікавлять.

Особистий кабінет користувача

1. Що таке особистий кабінет користувача?

Особистий кабінет користувача – це Ваш індивідуальний простір. Тут Ви можете керувати замовленнями, переглянути історію Ваших замовлень, список вибраних товарів, змінити особисті дані тощо.

2. Навіщо потрібен особистий кабінет користувача?

Особистий кабінет користувача дозволяє:

Реєстрація на сайті

Доступ до Особистого кабінету мають тільки зареєстровані користувачі сервісу доставки polmarket.com.ua. Для реєстрації на сайті натисніть кнопку «Реєстрація» у верхньому лівому кутку сторінки. Після заповнення форми натисніть кнопку «Реєстрація». Після завершення процесу реєстрації з'явиться фраза «Вітаємо! Ви зареєстровані на сайті», а на Вашу електронну пошту буде надіслано автоматичне підтвердження з Вашими реєстраційними даними.

 

Правила обробки персональних даних

1. Використання персональних даних Клієнта Сайтом.

Сайт використовує всі дані, надані Клієнтом протягом усього терміну реєстрації Клієнта на сайті з метою:

2. Конфіденційність та захист інформації

3. Захист інформації, наданої клієнтом